Available for borrowing.

( 1 / 1 unit )

Loan Duration (day): 14




DRAMA KING

by Cik Mardiah

Publisher - Kejou book enterprise

Category - Romance

DRAMA KING - cik Mardhiah Dhieya . . “OMG! Handsomenya Qaiser Ehsan!" Iwana pegang kedua-dua belah pipinya sambil mata terpaku di kaca tv. Dahi Alya berkerut lalu memandang ke arah kaca tv. Terpampang wajah seorang pelakon lelaki. Hm, kacak. Tak boleh dinafikan oleh kaum hawa sepertinya. "Kakak, cuba tengok dia. Handsome kan, kakak?" Iwana menyoal, teruja. "Hmm... bolehlah." acuh tak acuh Alya membalas. "Ish, kakak ni. Jawab lah jujur, handsome ke tidak?" desak Iwana. Alya angkat wajah memandang kembali ke arah kaca televisyen. Ditatap wajah itu mula dari mata sehingga ke bibir yang bergerak-gerak itu. Perfect! Mungkin, inilah artis lelaki pertama yang dia boleh puji kesempurnaan fizikalnya. Hei, Fattah Amin pun tak dapat pujian dari seketul Alya Insyirah tau! "Ya, handsome dik. Handsome..." balas Alya, meleret-leret suaranya. "I told you! Kalau dibandingkan Qaiser Ehsan dengan Lee Jong Suk kakak tu, kakak pilih yang mana? Kakak pilih yang mana, Qaiser atau Jong Suk?" sempat Iwana tukar lirik lagu 'Perawan atau Janda' di hujung ayat. Alya tegakkan tubuh. Senyuman lebar terukir di bibirnya. "Of course lah, Lee Jong Suk. Jangan tanya soalan macam tu okay? Kakak setia orangnya. Datanglah siapa pun, hati ini terpahat nama Lee Jong Suk sahaja." Alya tayang muka angau macam yang Iwana tayang tadi saat melihat wajah Qaiser Ehsan di kaca tv. Iwana mencebik. "Habis tu, sampai bila-bila lah kakak tak kahwin! Nak harapkan Lee Jong Suk datang Malaysia lamar kakak? Jangan harap! Dalam mimpi pun belum tentu dapat." Hambur Iwana. Alya menjeling. "Eh-eh budak kecik ni. Senyap sudah. Jodoh tu kan rahsia Allah..." Iwana jeling. Malas nak layan kakak dia lagi! Pandai je menjawab. Menyampah.

Please login to borrow the book.